Besök hos Bm..

Jag var hos Bm igår o vägde mig o mätte magen o allt vara bara fint...har haft mer o mer sammandragningar nu vilkent e jobbigt både dag o natt,alltid jobbigare på natten då man inte kan vända sig förrän den släpper.

men fint väder har vi så vi får inte klaga,fick ny tid till bm den 25 maj det är ju min bf dag....jag ska ha barn före d sa jag bara o skrattade!!!!!!nu e d jobbigt.Så vi får väl se om jag kommer till nästa besök!!

Ja nu blir barnen hemma i 4 dar,känns lite jobbigt då jag knappt orkar med mig själv o gubben jobbar.Men mamma skulle komma några timmar på fredag så inte behöver ta allt själv,tur d.

Det ska ju inte bli d bästa vädret så vi får se vad som hittas på:-)

Ha en bra helg du om nån som kanske läser här ibland oi nte lämnar kommentar!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0