svar svar svar...........

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jarråå 

2. Höll du några av dina nyårslöften? hade inget:-)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? ja flera stycken

4. Dog någon som stod dig nära? Nej

5. Vilka länder besökte du? finland

6. Är det något med år 2010 som du vill ha år 2011? ja alla vänner:-)

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 1 juni kl 0315

8. Vad var din största framgång 2010? blev 3 barns mor??

9. Största misstaget? vet ej....

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? förkyls o gravidplågor,-)

11. Bästa köpet? Jadu.. säkert något klädesplagg

12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder t barnen:-)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? att få träffa min lilla toss som var i magen i 9 mån:-)

14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010? Waka waka

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ganska lika tror jag..

16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest

17. Vad önskar du att du gjort mindre? ej lyssnat på skit

18. Hur tillbringade du julen? hos mamma o pappa

19. Blev du kär i år? ja i min lilltoss

20. Favoritprogram på TV? csi

21. Bästa boken du läste i år? Bra fråga

22. Största musikaliska upptäckten?

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

25. Något du önskade dig men inte fick?

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? hade vänner o familj hemma på fika:-)

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mindre drama

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? klär mig i d jag vill:-)

29. Vad fick dig att må bra? vila o mysa m lilltoss

30. Vilken kändis var du mest sugen på?

31. Vem saknade du? farmor o farfar i himlen<3

32. Nya människor som kommit dig nära? ja några stycken


Kommentarer
Postat av: malin

hahaha får se om det finns nåt kvar :-P

2010-12-30 @ 17:38:37
URL: http://nevergetburn.blogg.se/
Postat av: malin

haha detär ingen fara men s kanske äter upp den :-P

2010-12-30 @ 19:45:57
URL: http://nevergetburn.blogg.se/
Postat av: malin

jag vet. Den ser ut som en fotboll igen men det var ju väntat..

2011-01-01 @ 13:23:17
URL: http://nevergetburn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0