skolstart:-)

Allt gick bra på 1a skoldagen:-)alla tyckte d var kul å ses o en gammal fröken fick dem tillbaks.Men sen kom stor killen hem m feber d har lilltossen med...typiskt,men denna v är d inget i skolan bara lära känna varann å så.Utflykt på fredag men tills dess e han nog bra:-)

Jag o lilltoss åkte till ÖB o handlade lite creme o shower o deo,bra pris där,sen hämta lilltoss nr 2 då på dagis som bara hade kissat i brallan 2ggr:-)

Igår hade vi gäster 2 ggr va bara åt å åt tycker jag,blåbär o hallonpajen gambia mat o sen sallad på kvällen.Men nu e d slut m sötsaker jag har visseligen bara gått ner men lättt å fastna i det här kakbakandet...Nu har jag önskat en Kitchen aid till min födelsedag så jag kommer nog fortsätta ändå:-)hoppas hoppas jag får den.


den e ju så fin

Kommentarer
Postat av: hanna

önskar mig en sån med ... inte för jag bakar men för de är så förbannad snygga! krya på er ;P

2010-08-24 @ 15:42:03
URL: http://maman.blogg.se/
Postat av: svea

visst e den grym!!!!!

2010-08-24 @ 15:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0