ikea,kalas o mer feber.....

Ja på ikea blev d inte så mycket för d var så mycket folk att jag orkade bara inte..lite förvaring o bebissaker....sen på lörd hade vi malmv dag här kul för barnen m lufthoppslott o lite sånt,fint väder fick vi med:-)

Sen på kvällen var d kalas hos grannen ,alltid kul massa barn o mat:-) vaknade på sönd o var ännu sämre än innan,tror d var för alla fönster var öppna,det blev drag o jättekallt på golvet....så nu har jag mer feber o halsont....

Håller att planera för antous kalas som vi kommer ha 11 sept ,jag fyller 10e så eg var d menigen att vi skulle fira mig men vi hann inte fira lilltoss då vi hade dop för badou på hans födelsedag:-) så vi tar d nu!!!!!!! bättre sent än aldrig:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0