sol ,vi har sol:-)

Ja solen är kvar å igår kom det ju regn i 2 omgångar bara öste ner..men dagen var bra i övrigt.Ska bara idag till kalset nästa lörd hos syrran,fryser in å tar med tårta o kladdkaka.Var bara hemma igår faktiskt lillen sov över tiden så dansen var slut men vi var ute tills det började regna:-)o sovmorron idag med till 9,så skönt.Grillade färskpotatis och kött igår så gott så, med massa sallad då jag följer GI så gott d går då:-)Det går oftast bra tog lite chips igår men inte mycket alls,det var ju midsommar ;-) Ha en bra dag nu!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi har pyttelite sol, men ingenting att prata om...



Jag ställde förresten upp en fototävling på Veckorevyns sommarturné där man kan vinna en dator. Det skulle vara kul om du röstade på mig! (klicka på snäckan, tar bara en sekund)

Om det finns någon liten tjänst jag kan göra dig i gengäld, så är det bara att säga till!



http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

2009-06-20 @ 09:19:57
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/
Postat av: svea

va kul en som läst bloggen:-)jepp jag röstade

2009-06-20 @ 15:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0