Ooops...

Veckan bara försvann...ja igår var vi på en vänninas land ställe...tåg dit o hem gick bra...men hon glömde nämna MYGGEN!!!!!!!!!!!!!!!!storkillen blev mest biten benen e helt svullna,lillen ramlade i en brännässla buske ajjjjj
 
Jag klarade mig fint men det var jobbigt att jaga dem :-)jättegod mat o jag bakade en kladdkaka 8 i går morse o ta med en var sååå god..:-)kul å komma bort förutom myggen då...skolan har planering på månd o dagis på fred!!! Ska tyill AF på månd o kolla vad man ska ta vägen, inget jobb i sikte alls........boring.....

Sen ringde en viktgrupp upp mig då jag anmält mig som test person där..

ska dit på tisd ska bli kul vill ju bli av med ca 8 kg...lättare med hjälp o coaching med (hoppas jag)å så e d ju GRATIS!!!!!!!!!!!!!


ha d så bra !!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0